Yaşam

Dünyayı saran içecek: Bubble tea

Tüm dünyada popülaritesi artan Tayvan kökenli içecek bubble tea, Türkiye’de de giderek yaygınlaşıyor. Özellikle çocuk ve gençlerin tercih ettiği yeni nesil içecek, aynı zamanda önemli bir ekonomik pazar haline geliyor.

Bobajoy’un Kurucu Ortağı Sabri Eyüp Küçük, “Bubble tea, bugün dünyada oldukça popüler bir ürün. Türkiye’de de yatırımlarımızla beraber özellikle son 5 yılda yaygınlaşmış durumda. Bu içecek, genel olarak çocuk ve gençlere hitap etse de farklı yaş gruplarının da beğenerek tükettiğini söyleyebilirim. Ben ve ortağım Şiar Turan uzun süren araştırmalar ve seyahatlerimiz sonucunda bu ürünün ülkemiz pazarında da sevileceğini düşünerek bir adım attık. 2015’te kurduğumuz markamız ile yalnızca Türkiye pazarını domine etmekle kalmıyor, aynı zamanda 40’tan fazla ülkeye de ihracat gerçekleştiriyoruz. Bubble tea’nin gün içinde tükettiğimiz pek çok meşrubat kadar popüler olacağını öngörüyoruz. Biz de yeni fabrikamızla beraber pazar payımızı küresel pazarda daha da büyüteceğiz” dedi.

Bubble tea üretim kapasitelerine dair bilgiler veren Bobajoy Kurucu Ortağı Sabri Eyüp Küçük, “2 fabrikamızda 200’ü aşkın çalışma arkadaşımızla birlikte kesintisiz bir üretim gerçekleştiriyoruz. Yıllık ortalama 50 milyon bardak bubble tea üretimi kapasitemiz mevcut. Türkiye haricinde 40’’ın üzerinde ülkeye ihracat gerçekleştiriyoruz. Bubble tea sektöründe dünyada fark yaratmayı hedefliyoruz” ifadelerini kullandı.

(HABER MERKEZİ)

tillo-haber.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu